Wypróbuj przez 7 dni bez opłat!
PLAYER INTERNATIONAL
Kinowe emocje bez wychodzenia z domu - odkryj Pakiet FILMOWY
26
Dostęp do biblioteki wyjątkowych 30 filmów
Filmy z różnych gatunków - akcja, komedia, dramat,
kino familijne i więcej
5 profili i oglądanie na 2 urządzeniach jednocześnie na
jednym koncie
Kanały TVN, TVN7, TTV, Metro, TV Puls, TVP1, TVP2, Polsat, TV4 i 16 kanałów regionalnych TVP3 na żywo oraz tematyczne kanały nowej generacji, nadawane przez internet (dostępne również poza pakietem, dla każdego zalogowanego użytkownika Playera)
5 profili i oglądanie na 2 urządzeniach jednocześnie na jednym koncie
Biblioteka wyjątkowych filmów
Kolekcja uznanych seriali i produkcji lokalnych
Odcinki prapremierowe oraz materiały dodatkowe nieemitowane w TV dla wybranych tytułów z aktualnej ramówki grupy TVN
Nowe odcinki seriali i programów oraz filmy z kanałów grupy TVN – dostępne po emisji w TV, kiedy chcesz
Wybrane seriale, programy i filmy w wysokiej jakości obrazu 4K/UHD
Pobieraj i oglądaj wybrane tytuły offline na urządzeniach mobilnych
Brak reklam, możliwe jedynie przekazy autopromocyjne
Nowe tytuły co miesiąc, zmieniająca się biblioteka,
comiesięczna wymiana 10 tytułów
Starannie wyselekcjonowana kolekcja, tylko sprawdzone
i cenione produkcje
Oferta dopasowana do każdego widza - dla miłośników klasyki, największych hitów i rodzinnych seansów
Biblioteka filmów w pakiecie
Sprawdź pełną listę aktualnych oraz dostępnych wkrótce tytułów w Pakiecie FILMOWYM »
Kod genetyczny to opowieść o więzach krwi poddanych najtrudniejszej próbie.
Najpopularniejsze w pakiecie PLAYER INTERNATIONAL
Oglądaj na ulubionym urządzeniu
Oglądaj na ulubionym urządzeniu
SMART TV
TELEFON
TABLET
PS 4
KOMPUTER
CHROMECAST
APPLE TV
AMAZON FIRE TV STICK
Wygodna płatność i ciągłość dostępu do pakietu.
Nie musisz pamiętać o comiesięcznym odnawianiu abonamentu – płatność jest pobierana automatycznie, dzięki czemu oszczędzasz czas.
Bezpieczeństwo jako priorytet.
Dane przechowywane są przez naszego certyfikowanego Partnera Płatności Przelewy24, spełniającego rygorystyczne wymogi standardu bezpieczeństwa.
Jedno konto na 5 profili i 2 urządzenia jednocześnie.
Korzystasz z pakietu z bliskimi – płacisz raz i tworzysz do 5 oddzielnych profili, a oglądać możecie na 2 urządzeniach jednocześnie.
Możliwość rezygnacji kiedy tylko chcesz.
Możesz zmienić pakiet lub z niego zrezygnować w dowolnym momencie – nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Czym są płatności powtarzalne BLIK?
Płatności powtarzalne BLIK to wygodny sposób płacenia, w którym kod BLIK wpisujesz tylko raz - przy pierwszej płatności. Po jej potwierdzeniu kolejne transakcje realizują się już automatycznie, bez potrzeby każdorazowego wpisywania kodu. Sprawdź jak to działa.
Czy kupując pakiet FILMOWY, muszę związać się długoterminową umową?
Nie. Sam zdecydujesz, kiedy i czy chcesz zakończyć płatność odnawialną. Możesz anulować ją w każdym momencie w zakładce „Moje zakupy”. Po anulowaniu subskrypcji Twój pakiet będzie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.
Jak działa zmieniająca się biblioteka filmów w pakiecie FILMOWYM?
Biblioteka pakietu FILMOWEGO zawsze zawiera 30 filmów. Co miesiąc wymieniamy 10 tytułów – 10 filmów znika, a 10 nowych dołącza do biblioteki. Dzięki temu zawsze masz świeżą ofertę i nowe emocje.
Co to jest Wypożyczalnia Player? Czy filmy z Wypożyczalni należą do biblioteki Pakietu FILMOWEGO?
Filmy z Wypożyczalni Player to tytuły, do których dostęp wykupujesz jednorazowo, na określoną liczbę godzin, i nie są one dostępne w ramach pakietu FILMOWEGO.
Aktualną listę filmów na życzenie znajdziesz tutaj ».
Sprawdź, do jakich filmów zyskujesz dostęp w ramach pakietu FILMOWEGO ».
Czy mogę wykupić pojedynczy film zamiast całego Pakietu FILMOWEGO?
W pakiecie FILMOWYM nie ma możliwości zakupu pojedynczego filmu. Możesz jednak skorzystać z naszej Wypożyczalni Player i kupić dostęp do wybranego filmu bez konieczności zakupu całego pakietu.
Sprawdź aktualną ofertę filmów na życzenie tutaj ».
A co jeśli będę potrzebować pomocy?
Zespół Obsługi Klienta Player jest do Twojej dyspozycji na naszym fanpage'u na Facebooku oraz w aplikacji Messenger. Dodatkowo możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie, pod numerem 22 444 77 79. Więcej informacji na temat pracy naszego Zespołu Obsługi Klienta znajdziesz w Centrum Pomocy Playera. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!